FAQ

Často kladené otázky

1. Klikněte sem a vyplňte náš návratový formulář.

2. Vyplňte formulář se zbožím, které má být vráceno, abychom mohli rychle a snadno najít případ vrácení, když přijmeme balíček.

3. Obdržíte 3-4 místné návratové číslo, které musíte napsat na malý kousek papíru a přiložit k vratnému balíčku, abychom věděli, do kterého případu vrácení balíček patří.

4. Vložte zpětný štítek na obal a odešlete jej.

5. Jakmile obdržíme váš balíček, uděláme vše pro to, abychom jej vyřešili co nejdříve. V závislosti na zvoleném typu vrácení obdržíte e-mail s novým číslem objednávky nebo novým poukazem. Zpracování případu vrácení může trvat 1 až 4 pracovní dny.

Výměna a kredit: 101 dní

Vrácené peníze: 30 dní

U nepoužitého zboží nabízíme prodlouženou politiku vrácení o 101 dní. Při přijímání zásilky prosím zkontrolujte své zboží. Pokud je balíček nebo obsah při přijetí poškozen, žádáme vás, abyste to neprodleně nahlásili. Pokud chcete peníze vrátit, musí to být provedeno během prvních 30 dnů. Tento bod si můžete přečíst bod po bodu v části „Jak mohu vrátit svou objednávku“.

Vracení peněz může trvat až 10 dní, kdy od vás obdržíme zpáteční balíček, než budou peníze připsány na váš účet.

Jakmile obdržíme váš balíček, uděláme vše pro to, abychom vám peníze co nejdříve vrátili. Budeme se snažit vrátit částku v den přijetí balíčku, i když může být vrácení vystaveno až 3 pracovní dny. Navíc může trvat 1–3 pracovní dny, než bude vrácení peněz k dispozici ve vašem účtu. Vezměte prosím na vědomí, že doba zpracování začíná okamžikem, kdy obdržíme balíček na skladě.

Částka bude vrácena na kartu, kterou jste použili při zadávání objednávky.

Z bezpečnostních důvodů bohužel nemůžeme peníze vrátit na jiný účet.

Doručení

Vždy se snažíme doručit vaše oblečení včas! Pokud se vaše objednávka neobjeví podle očekávání ve sjednané dodací lhůtě, můžete provést následující:

1. Zkontrolujte očekávané datum dodání v potvrzovacím e-mailu

Předpokládaná doba dodání je uvedena v potvrzení objednávky, které jste obdrželi e-mailem při nákupu oblečení. Zkontrolujte, zda jsme odeslali e-mail se zpožděním pro případ, že dojde ke zpoždění.

2. Postupujte podle pokynů pomocí nástroje Track & Trace

Po odeslání zásilky můžete pomocí sledovacího čísla zásilky sledovat aktuální stav zásilky. Číslo Track & Trace najdete v e-mailu, který jste obdrželi, když byl balíček odeslán z našeho skladu.

3. Kontaktujte nás

Nakonec nás prosím kontaktujte, pokud váš balíček nebyl odeslán včas nebo pokud po odeslání záhadně nedorazil.

Číslo vaší objednávky najdete v potvrzení objednávky, které jste obdrželi e-mailem při zadávání objednávky.

Číslo objednávky začíná: #

POZNÁMKA: Upozorňujeme, že číslo faktury a číslo objednávky nejsou totožné.

Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky, pošlete e-mail na adresu info@teeshoppen.cz s telefonním číslem, které jste použili při objednávce, abychom vás našli v našem systému a obnovili potvrzení vaší objednávky.

Pokud by se vám stalo, že jsme vám zaslali nesprávnou velikost nebo nesprávné zboží, uděláme vše pro to, abychom chybu co nejdříve opravili. Doufáme tedy, že byste s námi rádi spolupracovali a pomohli nám problém vyřešit co nejsnadněji.

Metoda:

1. Klikněte sem a vyplňte formulář pro vrácení.

2. Vyberte kategorii, která vyhovuje vaší objednávce

- Pokud jste obdrželi jinou velikost, než je velikost uvedená v potvrzení objednávky, stačí si jen zapsat, o kterém zboží mluvíte.

- Pokud se jedná o vadnou položku, napište prosím do sloupce komentář krátký komentář. Nezapomeňte uvázat uzel na rukávu nebo nohavici, pokud je vadný.

3. Vraťte štítek e-mailem

Na váš e-mail zašleme štítek pro vrácení do 24 hodin od vyplnění formuláře pro vrácení, který byste měli přiložit k balíčku a vrátit.

4. Nová zásilka

Snažíme se zaslat správné zboží ve stejný den, kdy obdržíme váš balíček. Pokud nemáme zboží na skladě, budete kontaktováni telefonicky nebo e-mailem pro další informace.

Dotazy k produktům

Vytvořili jsme stránku, kde můžete vidět průvodce velikostí všech produktů.

Pokud máte jakékoli dotazy ohledně velikostí, můžete kontaktovat náš zákaznický servis :)

Všeobecné otázky

Bankovní prěvod:

Objednávku můžeš uhradit také bankovním převodem. Po dokončení objednávky obdržíš podklady k provedení platby. Objednávku odešleme po přijetí platby na náš účet 

Dobírka

Stále váháš? Bez problému zaplať za svoji objednávku až při převzetí.


Kreditní karta:

Přijímáme karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a American Express.

PayPal:

Může být použita s výhodou, pokud máte účet PayPal.

U společnosti Klarna můžete platbu rozdělit na části, takže nemusíte platit celou částku najednou. Vybíráte, kolik chcete průběžně platit.